קרדיט תמונה: freepik

חום יולי אוגוסט

 

כבר עכשיו, לקראת אמצע-סוף אפריל, אנו חווים את האקלים הקיצי של ישראל, וכאשר שנה שעברה הייתה בסטטוס "שנת שמיטה", השנה אנחנו באים בכל הכח לקראת החודשים החמים של השנה. אז איך צריך להתכונן לקראת יולי – אוגוסט?

חדרי הכושר

שנה שעברה, בכינו מלא על כך שלקחנו וסגרו לנו את המוכנים. בניגוד למכונים אחרים שהיו חובה (כמו ציפורניים), מכוני כושר הם הם כמו קבוצת תמיכה בשביל העצלנים שבינינו. הרי בואו נהייה אמיתיים רגע, נכון שיש אינספור מתקנים ומזגן ומוזיקה מגניבה, אבל בת'כלס, כדי לעשות כושר, אנחנו לא צריכים את כל זה, למעשה אנחנו לא צריכים הרבה, לא נלך לדוגמת הקיצון והמטורפים (והמוכשרים) שעושים 'סטריט וורקאאוט', אבל מי שרצה לשמור על כושר, באמת רצה, יכול היה לעשות זאת גם בתקופות הסגר.

הפעם, כאשר גם אין לנו תירוצים, גם כאשר נוספו לנו סיבות ובעיקר לאור העובדה שסוף סוף אנחנו חוזרים (ובחלקים רבים כבר חזרנו) לשגרה שהייתה פה "לפני", אם אתם רוצים להגיע לחודשים החמים של השנה ולהיראות במיטבכם, אתם תצטרכו לבזבז זמן איכות במכוני הכושר, בכושר בכללי או לשמור על שגרה ספורטיבית, במידה והייתה לכם כזו.

יאללה מסיבה

אז כמובן שגם על האפשרות שיש לנו, שזה לשבת בפאב השכונתי ולשתות איזו בירה קרה אחרי יום עבודה,  אנחנו אומרים תודה, אבל עם כל הכבוד לבירה, הרבה מאתנו מחפשים להשתחרר בצורה הרבה יותר קצבית ואינטנסיבית. יש אנשים שבשבילם, מסיבות הם דרך חיים, ממש כך, אז רק דמיינו איזו שנה קשה הייתה להם וכמה הם מוכנים לקיץ הקרוב שיבוא.

אנחנו כמובן מדברים על כל סוגי המסיבות, ממסיבות טבע שיפרסו לאורכה של כל המדינה ויצבעו את השמיים והאוויר החם במוזיקה אלקטרונית ואווירה של אהבה, מסיבות חוף שיזכירו לנו שאנחנו בקיץ אחר, שונה וכיפי יותר מהקיץ השומם אשתקד, מסיבות סקס של סווינגרים ושל חילופי זוגות למיניהם ואפילו מסיבות סאדו של אוהבי תרבות הב.ד.ס.ם.

מסיבות, שהם התקהלות עם מוזיקת רקע, רק מזכיר לנו כמה אנחנו בני האדם, התגעגענו אחד לשני וכמה חשוב לנו להיות חלק מתוך קהל. ואם מדברים על קהל, אז כמובן שאפשר להכליל פה גם את כל ההופעות החיות, הצגות התיאטרון, מופעי הסטנדאפ השונים וכל דבר הדורש במה וקהל, מה שלא היה לנו והיה מאוד חסר ביולי – אוגוסט שעבר.

תיירים

אם יהיה הבדל אחד ונעים שנשמח לראות בחודשי הקיץ הקרובים לעומת החודשים הקודמים, הם תיירים ותיירות. בלי קשר לערים גדולות או קטנות יותר, הרי מלבד תל אביב, ירושלים וחיפה, התיירות תגיע גם לצפת, הגולן, ראש הנקרה, ים המלח, אילת ועוד… כך או כל, למרות שתיירות תלויה גם במדינה שממנה מגיעים התיירים, הם בהחלט נוף שהתגעגענו אליו ונשמח לארח אותם במדינתנו החמה.

כמו כן, מלבד הפן הכלכלי הברור, הפעם, תיירות מתקבלת בצורה אף יותר מבורכת. בגלל שישראל היא אחת המדינות הירוקות והבטוחות ביותר בעולם (בנוגע לקורונה), עצם העובדה שאנחנו מוקד עליה לרגל, זה נותן לנו מין גושפנקה חיצונית על כך שהמגפה מאחורינו. מלבד להיות מושא קנאה (שזה נחמד לפעמים) ממדינות אחרות, התיירות שהולכת לשטוף את הארץ (באופן יחסי כמובן), נותנת לנו להבין ולהודות על המצב הנפלא והמרומם שאנו נמצאים בו ביחס לשאר העולם, זהו דבר, שאסור לקחת כמובן מאליו.

החופש הגדול

הנקודה האחרונה הזו, מיועדת בעיקר למשפחות ולזוגות בעלי ילדים. כולנו יודעים ומבינים שמבחן הזוגיות, עמד בפני מבחן מאוד קשה וקשוח בכל שנה הקורונה שהייתה, וכאשר מדובר על משפחה עם ילדים, המבחן אף היה קשה יותר. מלבד סיר הלחץ ביחסים, המיתון הכלכלי שהשפיע על כולנו ועל משפחות בעיקר ובעיקר, חוסר הוודאות הבלתי נגמרת שכוללת גם ילדים, גנים, לימודים ומה שביניהם, השמירה על קור הרוח ועל איזון הגרעין המשפחתי, הייתה לאתגר לכל משפחה בישראל בשנה החולפת.

הקיץ הקרוב, החופש הזה לא יהיה אותו הדבר, כי לילדים היה הרבה יותר חופש כל השנה (חופש שלקח מכם זמן אישי ואנרגיות בעיקר) לכן חשוב מאוד להבהיר לילדים, כמשפחה וכגרעין משפחתי, שהחופש הגדול הזה, צריך להיות יותר מוקדש להורים. מצד שני, כמו הפתגם המפורסם: "עברנו את פרעה, נעבור גם את זה", כהורים אתם צריכים להבין שהשנה אשתקד, הייתה כמבחן עצום, ואם עברתם אותו, אז מה זה כבר החופש הגדול?

 

שתפו פוסט זה

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

מנועים הידראוליים מפוענחים: מדריך מקיף לבחירת ההתאמה המושלמת לפרויקט שלך

כשמדובר בבחירת מנוע הידראולי לפרויקט שלך, חשוב להבין את הגורמים השונים שיכולים להשפיע על ההחלטה שלך. מנועים הידראוליים ממלאים תפקיד חיוני בהפעלת מכונות וציוד, והבחירה הנכונה יכולה להשפיע באופן משמעותי על הביצועים והיעילות של הפרויקט שלך. במדריך המקיף הזה, נעמיק בשיקולים המרכזיים שעליכם לזכור בעת בחירת מנוע הידראולי, על מנת להבטיח שתמצאו את ההתאמה המושלמת לדרישות שלכם.

הזדקנות בכבוד: טיפים לטיפוח היופי לשמירה על מראה צעיר

הזדקנות היא תהליך טבעי שכולם עוברים, אך שמירה על מראה צעיר וזוהר עדיין מהווה עדיפות עבור רבים. ככל שאנו מתבגרים, העור והשיער שלנו עוברים שינויים שונים שעלולים להקשות עלינו לעמוד בשגרת הטיפוח שלנו. עם זאת, עם הטיפול הנכון, ניתן להזדקן בכבוד ולשמור על מראה רענן. במאמר זה, נדון בשיטות טיפוח יופי שונות החיוניות לשמירה על מראה צעיר בגיל מבוגר, כולל טיפוח העור, תזונה, טיפולי פנים, איפור, טיפוח השיער וטיפולים אחרים התורמים למראה צעיר יותר.

כיצד להצטלם נכון?

תמונה אחת שווה אלף מילים, אבל רק אם היא מציגה אתכם במיטבכם. לכן, הבנת האלמנטים השונים של הצילום היא קריטית לכל מי שרוצה להציג את עצמו בביטחון ובאותנטיות בתמונות. במדריך המקיף הזה, נחקור היבטים חיוניים של היותכם מצולמים נכון, כולל תאורה, הבעות פנים, תנוחות, זוויות, איפור ועריכה. בסוף, יהיו לכם הידע והכלים הדרושים לכם כדי ליצור תמונות סלפי מדהימות ומושלמות.