קרדיט תמונה: freepik

היתרונות של עיסוי גופני עמוק ומשחרר

עיסוי הוא שם כולל לטיפול גופני שיכול להיות גם לצרכי פינוק וגם כפתרון רפואי למגוון מצבים בריאותיים או בעייתיים. כאשר מגיעים אל איש מקצוע שיש לו ניסיון בעיסוי אפשר להיות בטוחים שהוא יצליח למצוא את המקומות הכואבים או התפוסים ובעזרת התנועות הנכונות יביא מזור רב. לעיסוי עמוק יש עוד יתרונות.

 

התחושות שחווים במהלך עיסוי

יש אנשים שמכורים לעיסויים. הם לא צריכים תירוצים, לא מחכים לשריר תפוס ולא מחכים להמלצה מהרופא שלהם, הם פשוט קובעים תור ומגיעים לעיסוי. העיסוי מרגיע אותם, הם אוהבים את השקט וההתמסרות המלאה של הגוף, את עצימת העיניים והחלומות בהקיץ ויותר מהכל – הם אוהבים את תחושת השחרור שמרגישים אחרי העיסוי. הם יפנו למגוון מכוני עיסוי יוקרתיים ולא יוותרו על העיסוי שהם אוהבים. יש מקרים שבהם מי שעובר את העיסוי ינחה את המעסה מה לעשות והיכן הוא מבקש להתמקד ויש סוגים של עיסויים כלליים שהמעסה יידע לבד מה לעשות ואיפה יהיה הכי נכון לגעת.

 

מה היתרונות של עיסוי?

למרות שהעיסוי עצמו מבוצע בצורה עמוקה בגוף עצמו – כבר ידוע מעל לכל ספק שיש לו השפעות רבות גם הנפש. הטיפול עצמו מבוצע בדרך כלל בשקט וברוגע, מה שמשרה שלווה למשך כל זמן הטיפול. אין טלפון נייד שמצלצל, כל ענייני העולם והשגרה ממתינים מחוץ לחדר הטיפול ויש התמסרות מלאה של המטופל הן מבחינה פיזית והן מבחינה נפשית ורגשית. השרירים הרפויים והמשוחררים מאפשרים זרימת דם תקינה ואיכותית, מה שבתורו גם ידאג לחילוף חומרים בצורה תקינה ורציפה ולתחושת רוגע ונשימות ארוכות ועמוקות. העיסוי יכול גם לשחרר שרירים תפוסים וגם לשחרר מתח או לחץ שהמטופל חש. אלה היתרונות העיקריים של העיסוי, תכונות אשר בזכותן אנשים אוהבים את העיסויים ולא מוותרים עליהם.

 

מתי מומלץ להגיע לעיסוי?

יש מגוון סיטואציות או מצבים אשר בגינם אנשים יפנו למגוון מכוני עיסוי יוקרתיים ויחפשו את התור הקרוב לעיסוי שיהיה הכי נכון ומתאים עבורם – יכול להיות שהם חשים שיש סביבם הרבה מתח ולחץ שמשפיעים עליהם, ייתכן והם קיבלו הפנייה או המלצה רפואית להגיע לעיסוי ויכול להיות שהם מרגישים שהשרירים שלהם תפוסים והגוף מכווץ. יש כאמור גם את האנשים שמגיעים לעיסוי כדי להתפנק. אין סיבה אחת אלא מגוון רחב של סיבות לקבוע תור לעיסוי ולכל אדם יש את הצרכים האישיים שלו, הגופניים והנפשיים כאחד. ברגע שמוצאים את המעסה או את מכון העיסוי שמתחברים לדרך הפעילות שלהם אין ספק שיהיה זה הרבה יותר נוח ונכון וכך אט אט מכירים את המעסה וסומכים עליו שיידע ויכיר אילו סוגים של עיסויים יהיו הכי נכונים ומתאימים. כאשר מדובר במגע פיזי יש חשיבות להכרות עם המעסה בשל האינטימיות שנוצרת במהלך העיסוי.

שתפו פוסט זה

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

מנועים הידראוליים מפוענחים: מדריך מקיף לבחירת ההתאמה המושלמת לפרויקט שלך

כשמדובר בבחירת מנוע הידראולי לפרויקט שלך, חשוב להבין את הגורמים השונים שיכולים להשפיע על ההחלטה שלך. מנועים הידראוליים ממלאים תפקיד חיוני בהפעלת מכונות וציוד, והבחירה הנכונה יכולה להשפיע באופן משמעותי על הביצועים והיעילות של הפרויקט שלך. במדריך המקיף הזה, נעמיק בשיקולים המרכזיים שעליכם לזכור בעת בחירת מנוע הידראולי, על מנת להבטיח שתמצאו את ההתאמה המושלמת לדרישות שלכם.

הזדקנות בכבוד: טיפים לטיפוח היופי לשמירה על מראה צעיר

הזדקנות היא תהליך טבעי שכולם עוברים, אך שמירה על מראה צעיר וזוהר עדיין מהווה עדיפות עבור רבים. ככל שאנו מתבגרים, העור והשיער שלנו עוברים שינויים שונים שעלולים להקשות עלינו לעמוד בשגרת הטיפוח שלנו. עם זאת, עם הטיפול הנכון, ניתן להזדקן בכבוד ולשמור על מראה רענן. במאמר זה, נדון בשיטות טיפוח יופי שונות החיוניות לשמירה על מראה צעיר בגיל מבוגר, כולל טיפוח העור, תזונה, טיפולי פנים, איפור, טיפוח השיער וטיפולים אחרים התורמים למראה צעיר יותר.

כיצד להצטלם נכון?

תמונה אחת שווה אלף מילים, אבל רק אם היא מציגה אתכם במיטבכם. לכן, הבנת האלמנטים השונים של הצילום היא קריטית לכל מי שרוצה להציג את עצמו בביטחון ובאותנטיות בתמונות. במדריך המקיף הזה, נחקור היבטים חיוניים של היותכם מצולמים נכון, כולל תאורה, הבעות פנים, תנוחות, זוויות, איפור ועריכה. בסוף, יהיו לכם הידע והכלים הדרושים לכם כדי ליצור תמונות סלפי מדהימות ומושלמות.