קרדיט תמונה: freepik

הקלפים שישדרגו לכם את הישיבה בפאב

אין דבר נהדר יותר מישיבה בפאב עם החברים והחברות הטובים, בירה צוננת ואווירה טובה. אך עם כל אהבתנו לבירה ולחברים, הרי שלעתים גם אז שוכנת בנו ההרגשה שהגיע הזמן לשבור קצת את השגרה.

אתם ממש לא חייבים לחפש אחר פאב שכונתי אהוב אחר, וכאן תמצאו את הפתרון הקל והפשוט שיאפשר לכם להפוך את הערב שבפאב השכונתי, לחוויה מצחיקה ובלתי נשכחת.

 

משחקי הקלפים של 99Ways

לגמו מן הבירה, הזמינו את המנה האהובה עליכם בפאב, והכי חשוב – הגיעו עם מצב רוח טוב ואווירה קלילה ופתוחה.

משחקי הקלפים של 99 כבר יעשו את היתר ויבטיחו לכם חוויה יוצאת דופן ומצחיקה במיוחד.

לכל המשחקים מכנה משותף: כולם ככולם נועדו לחזק קשרים ולייצר קשרים חדשים. כיצד עושים זאת? עם שאלות שנונות שיוצרות שיחות עומק, והכול במעטפת של אווירה קלילה ומצחיקה.

המשחק הראשון של 99 שהושק עונה לשם '99 דרכים להכיר' ובו כל שחקן שולף בתורו קלף, מקריא את השאלה ועונה עליה.

במידה ואתם יוצאים לפאב עם חברים רחוקים או לדייט ראשון, הרי שזה ה-משחק להתחיל איתו. תמצאו שם שאלות כמו 'מהו המאכל שמחזיר אותי הביתה' ולייצר שיחות שלמות מכל שאלה ושאלה.

במידה ואתם יוצאים עם החברים הכי טובים, אלו שכבר אמורים להכיר אתכם כמו את כף ידם, זה הזמן לבחון אותם עם המשחק '66 דרכים לגלות מי מכיר אתכם'. הפעם אתם אלו ששולפים את הקלף והחברים שלכם צריכים לענות בשבילכם. 'מהי התרפיה שלי?' בואו נראה מי יידע.

 

לחוויה מצחיקה, קלילה ושנונה

המשחקים נועדו לייצר אווירה קלילה, ועם זאת לבנות שיחות עומק שיאפשרו לכם להכיר את האנשים אתכם, ואף לחזק את הקשרים הקיימים ולהכיר מחדש.

כל השאלות נכתבו על-ידי קופירייטרים וסטנדאפיסטים שיצרו שאלות שנונות, שאלות שאינן יוצרות כעס, אי-נעימות או מבוכה.

מטרת המשחק היא לאפשר אווירה נהדרת ומזמינה, לייצר חוויה מצחיקה עם האנשים שסביבנו.

הדבר בא לידי ביטוי בשורת המשחקים של 99, ותוכלו למצוא באתר הבית של החברה עוד מגוון משחקים לסיטואציות חברתיות נוספות כגון: '1:1 שנצא לדייט?' המיועד לבני זוג המבקשים לשבור את השגרה או '50 רגעים של נוסטלגיה' ובו תוכלו להתרפק על העבר עם החברים.

 

התייעצו עם צוות 99Ways

באתר תמצאו צ'אט ווירטואלי ומאחוריו צוות מסביר פנים שישמח לסייע לכם בכל שאלה.

כמו-כן, תוכלו לסייר במשחקים השונים ולהתרשם מקלפי דוגמה שיאפשרו לכם להכיר את החוויה מקרוב.

שתפו פוסט זה

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

מנועים הידראוליים מפוענחים: מדריך מקיף לבחירת ההתאמה המושלמת לפרויקט שלך

כשמדובר בבחירת מנוע הידראולי לפרויקט שלך, חשוב להבין את הגורמים השונים שיכולים להשפיע על ההחלטה שלך. מנועים הידראוליים ממלאים תפקיד חיוני בהפעלת מכונות וציוד, והבחירה הנכונה יכולה להשפיע באופן משמעותי על הביצועים והיעילות של הפרויקט שלך. במדריך המקיף הזה, נעמיק בשיקולים המרכזיים שעליכם לזכור בעת בחירת מנוע הידראולי, על מנת להבטיח שתמצאו את ההתאמה המושלמת לדרישות שלכם.

הזדקנות בכבוד: טיפים לטיפוח היופי לשמירה על מראה צעיר

הזדקנות היא תהליך טבעי שכולם עוברים, אך שמירה על מראה צעיר וזוהר עדיין מהווה עדיפות עבור רבים. ככל שאנו מתבגרים, העור והשיער שלנו עוברים שינויים שונים שעלולים להקשות עלינו לעמוד בשגרת הטיפוח שלנו. עם זאת, עם הטיפול הנכון, ניתן להזדקן בכבוד ולשמור על מראה רענן. במאמר זה, נדון בשיטות טיפוח יופי שונות החיוניות לשמירה על מראה צעיר בגיל מבוגר, כולל טיפוח העור, תזונה, טיפולי פנים, איפור, טיפוח השיער וטיפולים אחרים התורמים למראה צעיר יותר.

כיצד להצטלם נכון?

תמונה אחת שווה אלף מילים, אבל רק אם היא מציגה אתכם במיטבכם. לכן, הבנת האלמנטים השונים של הצילום היא קריטית לכל מי שרוצה להציג את עצמו בביטחון ובאותנטיות בתמונות. במדריך המקיף הזה, נחקור היבטים חיוניים של היותכם מצולמים נכון, כולל תאורה, הבעות פנים, תנוחות, זוויות, איפור ועריכה. בסוף, יהיו לכם הידע והכלים הדרושים לכם כדי ליצור תמונות סלפי מדהימות ומושלמות.